Vækst & Ledelse 2023 er konferencen for ledere og erhvervsliv i Syddanmark. Konferencen sætter i år fokus på fremtidens ledelse. Gennem et spændende program med udvalgte oplægsholdere, får du inspiration og nye input til ledelsen i din virksomhed.
Deltagelse i konferencen er gratis og for både medlemmer og ikke-medlemmer af Business Fredericia.
Igen i år har vi været så heldige, at den dygtige moderator Nina Munch-Perrin, journalist og nyhedsvært på TV-avisen, vil føre os sikkert gennem aftenens oplægsholdere og program.
Derudover får du mulighed for at møde:
Steen Wrist – Borgmester Fredericia Kommune
Lasse Jonasson – Direktør og Futurist, Instituttet for Fremtidsforskning
Lasse Jonasson er direktør og futurist med ansvar for rådgivningsarbejde hos Instituttet for Fremtidsforskning. Lasse brænder for fremtidsforskning, og hvordan man anvender disciplinen inden for strategi, innovation og risikostyring. Lasse har en baggrund fra den finansielle sektor, men har i dag ansvaret for Instituttet for Fremtidsforsknings rådgivningsafdeling. Han er en erfaren foredragsholder med mere end 15 års erfaring med rådgivning af topledere.
Lasse vil gennem sit oplæg fortælle om, hvordan fremtidens ledelse ser ud – set ud fra et forskningsmæssigt perspektiv.
DOWNLOAD PRÆSENTATIONEN FREMTIDSORIENTERET LEDELSE HER
Jette Radich Thunbo – Group Vice President og Indkøbsdirektør, Tøj, Sko og Accessories Salling Group A/S
Jette Radich Thunbo er Group VP, Indkøbsdirektør for Tøj, Sko og Accessories i Salling Group. Jette kommer med 24 års erfaring fra både Finans- og Retailindustrien. De første 14 år i Danske Bank, hvor hun startede sin karriere som privat- og erhvervskunderådgiver, senere filialdirektør, HR Chef og sidst Global HR Chef for Private Banking. I 2014 tog hun springet til Salling Group som HR Chef for HQ, Commercial og E-Commerce. Efter samlet 13 år inden for HR blev hun udnævnt som CEO for Wupti og senere Indkøbsdirektør for Salling Group A/S, hvor hun sidder med ansvaret for omsætningen i både Føtex og Bilka.
DOWLOAD PRÆSENTATIONEN LEDELSE AF FREMTIDENS MEDARBEJDER HER
Cecilie Hauerberg – Co-founder og Sekretariatschef, FANT – For A New Tomorrow
Karin Glavind – Senior HR Business Partner, Monjasa A/S
Cecilie Hauerberg er medstifter og sekretariatschef i FANT – For A New Tomorrow. Hun har gennem de sidste 11 år arbejdet tæt sammen med lokale partnere Vestafrika og har et indgående kendskab til kultur, udfordringer og leveforhold. Med et “et ben i hver lejr” kan Cecilie se tingene fra forskellige vinkler – eller med forskellige brillelinser – hvilket bliver særligt interessant i forbindelse med Connected Leaderhip.
Karin Glavind er Senior HR Business Partner hos Monjasa A/S og har mange års erfaring med HR og uddannelse. De sidste 5,5 år har Karin haft 2 spændende roller som Senior HR Business Partner for SEA, MEA og Group-funktionerne samt været ansvarlig for Monjasa Academy, som har til formål at inspirere, drive og lede læring og udvikling af aktiviteter i Monjasa Group ud fra virksomhedens værdier og formål.
Cecilie og Karin kommer til at tage os med på en rejse fra Danmark til Sierra Leone, hvor de vil fortælle om, hvordan en NGO og en bunkeringvirksomhed er gået sammen om at udvikle ’Connected Leadership’ – lederudvikling med udgangspunkt i personlig ledelse.
Vi glæder os til at byde jer velkommen til en spændende og inspirerende aften!
DOWNLOAD PRÆSENTATIONEN CONNECTED LEADERSHIP HER
PROGRAM
FØR-OPLÆG
Inden konferencen kan du vælge, om du har lyst til at deltage i et af de to før-oplæg.
VALG 1 (LUKKET FOR TILMELDINGER)
KOM HELT TÆT PÅ FREDERICIAS ERHVERVSUDVIKLING | Business Fredericia
I dette alternative før-oplæg kommer du på bustur med erhvervsdirektør Kristian B. Drejer, som giver et unikt indblik i Fredericias erhvervsudvikling gennem de sidste 8 år. Oplev nogle af de spændende områder, der er færdigudviklet og hør mere om Fredericias fremtid – f.eks. Power-2-X og byudviklingen. Busturen tager ca. 1,5 time, og der vil blive serveret mad og drikkevarer i bussen.
Tilmelding sker efter først til mølle og lukker, når vi rammer 50 personer.
Afgang kl. 17.00 skarpt fra parkeringspladsen ved Erritsø Idrætscenter.
VALG 2
LEDERALLIANCEN VIRKER | Lederne
Lederalliancen blev født som et initiativ fra Lederne, der skal give fodfæste til nogle af de 43.000 unge, der hverken er i job eller uddannelse. Og det virker! Kom og mød et godt eksempel på en leder og en ung, som er blevet matchet gennem Lederalliancen, samt de øvrige parter, som er med til at få det til at ske. Siden starten er ledere over hele landet gået med i alliancen, og Lederne har sammen med Videnshuset Cabi udviklet en unik model, der gør det lettere og mere smidigt for virksomhederne at tage de unge ind. Dansk Industri er trådt ind som partner i Lederalliancen, og Tuborgfondet har ydet støtte. Det vigtigste af det hele er, at unge nu får en hånd i ryggen af ledere, der vil gøre en forskel for dem. Kom og få mere at vide om, hvordan du som leder og virksomhed kan være med til at løfte denne vigtige samfundsopgave.
DOWNLOAD PRÆSENTATIONEN LEDERALLIANCEN ALLE UNGE SKAL MED HER
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre