Persondatapolitik

Den 25. maj 2018 træder EU’s Persondataforordning i kraft. Den giver dig nogle rettigheder i forhold til information om, hvilke persondata vi som medlemsorganisation har på dig, hvordan vi bruger dem, og hvornår vi sletter dem.

Som medlem i Business Fredericia beder vi dig om nogle almindelige virksomheds- og persondata som: virksomhed, personnavn, e-mailadresse, telefonnummer, adresse o.l.

De personoplysninger benytter vi til at identificere dig som kontaktperson hos et medlem af Business Fredericia eller tilknyttede foreninger. Vi benytter dem, når vi fremsender faktura, nyhedsbrev, invitationer og andre medlemsinformationer.

Vores nyhedsbrev kan du til en hver tid framelde dig og som deltager på vores arrangementer bliver du automatisk spurgt om accept til at vise dit virksomheds- og personnavn ved det konkrete arrangement.

Vi opbevarer dine personoplysninger fysisk samt i flere IT-systemer, hvor vi har en aftale omkring datasikkerhed. Vi videresender ikke dine personoplysninger med mindre, du har givet samtykke.

Ved medlemsudmeldelse eller fratrædelse i medlemsvirksomheden sletter vi dine persondata, når de ikke længere er nødvendige til det formål, som de er indsamlet til. Har du af andre årsager ønske om at få slettet dine persondata, kan du til en hver tid kontakte Business Fredericia.

Da vi bruger et fælles crm-system med flere erhvervskontorer samt Væksthus Syddanmark, kan der være tilfælde, hvor vi ikke kan få lov til at slette dine data. Det kan f.eks. være, hvis du har et EU- projektsamarbejde eller lign.

Du har til enhver tid ret til at få oplyst, hvilke persondata vi har, hvad de benyttes til, og hvor de opbevares.

newsletter_icon Tilmeld nyhedsbrevet
X
Få nyheder til og om erhvervslivet i Fredericia. Tilmeld dig Business Fredericias nyhedsbrev her.