Denne aften stiller vi skarpt på følgende emner:
● Hvordan arbejdes der med kundeservice
● Kundeservice i praksis
Formålet med denne aften er at inspirere dig til at tænke i kundeservice – vi har inviteret to indlægsholdere, som
har stor erfaring i at skabe kundeservice og kundetilfredshed:
● Louise Sejrup, medindehaver og co-founder af webshoppen, MollyogMy – webshoppen er på 7 år vokset fra 0 til 100 mio. kr. i omsætning, og en af årsagerne til den store succes har været et fokuseret sigte på service og kundetilfredshed.
● Henrik Væver er mangeårig konsulent og har stor erfaring i arbejdet med kundeservice og kundetilfredshed – Henrik er garanten for et inspirerende indlæg og deler med glæde ud af indholdet i værkstøjskassen.
Læs om hele programmet her.
PS. Arrangementet henvender sig til alle, der gerne vil høre mere om hvordan man sikrer og udvikler
kundeservice. Der er fokus på iværksættere, men selv om du har været ”på banen” i mange år,
så er du meget velkommen.
Vi sørger for kaffe, the, vand og en sandwich.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre