Julehandlen ligger lige for døren, og imens verden er blevet mere og mere digital, har det aldrig været vigtigere at handle lokalt i byens fysiske butikker. Det slår chefkonsulent fra Business Fredericia, Lene Bach Jørler fast.
– Coronakrisen er blevet afløst af inflationskrisen. Alt det koblet med udviklingen i samfundet generelt gør, at vi har valgt at genaktivere “Handl lokalt kampagnen”, som mange husker fra coronatiden. Det skal være for at bevidstgøre folk om, hvor vigtigt det er for Fredericia, når man skal bakke ud fra sin indkørsel. Bakker man til højre eller venstre. Tager man det bevidste valg om at køre ind til byen, eller gør man ikke.
Læs mere her
kilde: fredericiaavisen
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre