Regeringen og en række af Folketingets partier er blevet enige om at genåbne de generelle hjælpepakker til det danske samfund.
Dette webinar har til formål at følge op på seneste udmeldinger om Folketingets hjælpepakker som følge af Covid-19. Hvilke krav er der til at få adgang til hjælpepakkerne, og hvad kan virksomheden få i kompensation?
Webinaret henvender sig til ledere i den private sektor, som beskæftiger sig med virksomhedens daglige drift og likviditet samt håndtering af medarbejdernes arbejdsforhold. Du kan være virksomhedsejer i en mindre eller mellemstor virksomhed, regnskabs- eller økonomichef, HR-chef, controller eller HR-konsulent.
Webinaret har en varighed af ca. 45 min., hvor vi ser nærmere på:
• Lønkompensation
• Kompensation for faste omkostninger
• Øvrige aktuelle kompensationsordninger
• Slutafregning og frivillig tilbagebetaling.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål i vores åbne chat. Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke kan besvare alle spørgsmål undervejs i webinaret. Vi bestræber os på at besvare enkelte generelle spørgsmål.
Det er gratis at deltage.
Du vil senest dagen før webinaret modtage en mail med praktisk information og link til deltagelse.
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre