Tillid er en flygtig størrelse. Relationen til markedet, kunderne og det omkringliggende samfund afhænger af måden, hvorpå bæredygtighed kommunikeres og markedsføres. Grundlæggende skal grøn markedsføring understøttes af den korrekte miljødokumentation, ellers kan det betragtes som vildledende.
Forbrugerombudsmandens anbefalinger til virksomheders miljømarkedsføring sætter rammerne for, hvad der kræves i forskellige typer markedsføring, f.eks. on-label claims, rapportering af målsætninger og meget andet. Det kommende EU direktiv om ”Green Claims” bliver de fremtidige krav til grøn markedsføring.
Derfor sætter vi fokus på at du får en nærmere introduktion til anti-greenwashing, de danske krav samt nogle highlights og nedslag i det nye europæiske forslag på vores møde d. 19. marts.
Program:
Kl. 07.30 Indtjekning, morgenbrød og netværk
Kl. 07.55 Kort velkomst v/Business Fredericia
Kl. 08.00 Oplæg v/Charlotte Thy, Senior Product Developer and Lead Auditor – Bureau Veritas
Kl. 08.55 Spørgsmål og tak for i dag
Der vil være rig lejlighed til at stille spørgsmål 👍
Navn | Firma |
---|---|
Maria Bejer Clausen | Business Fredericia |
Sanne Kjær | Business Fredericia |
Ruth Axø | Business Fredericia |
Tina Eisenhardt | Erhvervshus Sydjylland |
Jens Gert Eibye Sørensen | Faze2 Green Marketing |
Jacob Falkenby | MadsbyParken/Fredericia Idrætscenter |
Henrik Væver | Væver |
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre