Et spændende og gratis 2-dages workshopforløb målrettet B2B virksomheder, der ønsker ny indsigt og værktøjer til at knytte tættere kunderelationer og dermed opnå øget konkurrencekraft og øget vækst.
Forløbet består af to sammenhængende workshops på Syddansk Universitet (SDU), der faciliteres af Bo Mortensen, der til dagligt forsker i B2B-marketing og designmetoder til forretningsudvikling på SDU samt to sparringsmøder, hvor Betina Bay Frandsen fra konsulenthuset KAR+CO besøger din virksomhed. Forløbet afsluttes med et opsamlingsmøde med Bo Mortensen om en konkret handlingsplan.
Program og indhold
1. workshop: 8. januar 2020
Identifikation af din virksomheds strategiske kunder og fokus på hvilken type af værdi, I skaber for disse kunder.
2. workshop: 5. februar 2020
Fokus på ledelsens præferencer og analyse af din virksomheds muligheder for at kunne udvikle et strategisk samarbejde med udvalgte kunder.
Dit udbytte
Visuelle designmetoder der giver overblik over de forretningsmodeller, der matcher strategiske samarbejder.
Hvad kræver deltagelse?
Formelle krav
Hele forløbet har en værdi af 79.900,00 kr. i de-minimis støtte og finansieres af EU med gratis deltagelse for små og mellemstore virksomheder (max. 250 ansatte) betinget af nogle dokumentationskrav.
TILMELDING
Der er plads til 5 virksomheder på kurset, tilmelding efter først-til-mølle-princippet.
Er du interesseret i at høre mere, eller ønsker du at tilmelde din virksomhed til kurset? Så kontakt Helle Kjærgaard Grüner, KAR+CO, hkg@kar.co.com eller tlf. 3126 3300.
En række virksomheder har allerede med stor succes deltaget i forløbet og opnået mærkbare resultater som øget omsætning, indsigt i nye forretningsområder, øgede konkurrencefordele og styrkede kundesamarbejder.
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre