Vil du medvirke til at skabe unikke oplevelser i Fredericia? Og er du samtidig en kreativ profil med kompetencer indenfor marketing og koordinering? Så er stillingen som Marketing- og Eventkoordinator i Experience Fredericia (en del af Business Fredericia), sikkert lige noget for dig.
Experience Fredericia er en selvstændig forening, der til dagligt fungerer som en del af erhvervsorganisationen Business Fredericia. Experience Fredericia repræsenterer 20 af byens aktører på hotel, konference- og oplevelsesområdet med fokus på at øge kendskabet til Fredericia som erhvervsturisme destination.
Afdelingen drives til dagligt af vores Salgs- og Tiltrækningschef samt Medie- og Eventmanager, der tilsammen har til opgave at sælge og promovere Fredericia og dets aktører til erhvervslivet.
Da vores Medie- og Eventmanager skal på barsel fra udgangen af juni 2024, søger vi en skarp Marketing- og Eventkoordinator, som kan overtage opgaverne mens hun er på barsel.
Læs hele stillingsopslaget her.
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre