Som mellemleder befinder man sig dagligt i et spændingsfelt af forskellige forventninger. Ledelsen oven over forventer et – medarbejderne noget andet. Dilemmaer er uundgåelige. Business Fredericias mellemledernetværk har fokus på faglige arrangementer og erfaringsudveksling blandt ligesindede netværksmedlemmer, der bidrager til mellemlederens personlige udvikling og lederskab.
Pga. Corona, gennemføres netværksmødet som en konference. Dvs. at der er tale om et “sid ned” arrangement bl.a. med faste pladser, kroppen vendt mod scene, minimal trafik i lokalet og mundbind er påbudt, når man står og går.
Vi ved, at dette går ud over netværksdelen, men alternativet er, at vi må aflyse helt, og det sidste ønsker vi ikke, da vi ønsker at holde fast i vores hverdag, så normalt, som vi kan, og fordi vi tror på at de gode relationer skal dyrkes, om end med afstand.
Relationer åbner så mange døre og skaber så meget livs- og arbejdsglæde at det nærmest er magisk.
Men hvordan skaber man så en god relation?
Udbyttet:
De deltagende mellemledere får en lærerig og sjov formiddag, der styrker deres evne til at skabe nye, ægte relationer, der åbner døre ud til hele verden.
Deltagerne lærer, hvordan man viser medarbejdere og kollegaer, at man lytter for at forstå – og ikke for at komme med et modsvar.
Er du blevet nysgerrig på om dette er noget for dig – så er du meget velkommen. Vær med et par gange for at få indsigt i form, indhold og deltagerkreds inden du beslutter dig.
Kontakt erhvervskonsulent Jesper Bonnén på mobil 92150128 og mail jb@businessfredericia.dk for at høre mere.
Læs mere om Business Fredericias forskellige netværk her.
Når du vælger “Nej” til at fremgå som deltager til et arrangement, vil dine data kun være tilgængelig for ansatte hos Business Fredericia. Vi opbevarer dine data til og med afholdelsen til brug for evt. navneskilt, faktura eller deltagerkontakt, hvorefter de slettes.
Videre