Udbud og indkøb i Fredericia Kommune – Status og fremtid

place
EUC Lillebælt, Auditoriet, Teknikervej 2, 7000 Fredericia
time
8:00-10:00
calender
22. marts 2018

Business Fredericia afholder sammen med Fredericia Håndværkerforening et evalueringsmøde om udbud og indkøb i Fredericia Kommune.

På mødet lægger vi blandt andet op til en dialog omkring den forgangene proces mellem Fredericia Kommune og håndværkerne. Vi vil gerne evaluere og diskutere om, der er ting der skal/kan gøres anderledes i fremtiden.

Program

  • Velkomst og morgenbrød
    v. Kristian B. Drejer, erhvervsdirektør i Business Fredericia
  • Kort præsentation af Fredericia Kommune og dagens punkter
    v. Lene Vangsgaard Clausen, Fredericia Kommune
  • Fredericia Kommunes erfaringer med håndværkeraftalerne efter det første år (hvad er gået godt, og hvad kan evt. gøres bedre?)
    v. Henrik Melchior Olsen og Jacob D. Larsen, Fredericia Kommune
  • Håndværkernes erfaringer med aftalerne efter det første år
    v. Michael Kristensen, formand for Fredericia Håndværkerforening
  • Præsentation af hvordan en tilmelding foregår på aftaler over 40.000 DKK
    v. Flemming H. Qvick, Fredericia Kommune
  • Kommunens gevinster i udbuddet
    v. Lene Vangsgaard Clausen, Fredericia Kommune
  • Drøftelse af håndværkernes forventninger til de næste år med aftalerne samt spørgsmål
    v. ordstyrer Kristian B. Drejer, erhvervsdirektør i Business Fredericia
Priser (ekskl. moms)
Gratis men tilmelding nødvendig
Kristian Bendix Drejer

Kristian Bendix Drejer

newsletter_icon Tilmeld nyhedsbrevet
X
Få nyheder til og om erhvervslivet i Fredericia. Tilmeld dig Business Fredericias nyhedsbrev her.